Fejm podstawą nowych mediów! Zakończyło się Social Media Show w STARTERZE

Dodano: Mar 23 2016 Autor: Personal PR

7 wydarzeń, 18 prelegentów, ponad 900 zapisanych osób. Oto bilans, zakończonej 18 marca, 3. edycji Social Media Show, wydarzenia organizowanego przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. W tym roku szczególnym zainteresowaniem cieszyły się rozmowy o nowościach na Facebooku, akcjach marketingowych na Snapchacie czy porady, jak radzić sobie z kryzysami. Liczne grono zawitało do STARTERA także po to, by posłuchać o porażkach w biznesie podczas FuckUp Nights Trójmiasto.

Social Media Show_fot. Michał Skotarczak

W dniach 14-18 marca ponownie do STARTERA przybili fani mediów społecznościowych oraz osoby związane z nimi zawodowo, aby wziąć udział w bezpłatnych prelekcjach z ekspertami. Po raz kolejny hashtag #SocialMediaShow nie przeszedł bez echa na Twitterze.

W trakcie pierwszej prelekcji w świat social mediów wprowadzili uczestników Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, którzy przedstawili porady na przebicie się z komunikatami o marce na Facebooku czy Instagramie. Kolejnego dnia nauczyciele i uczniowie dyskutowali przy wspólnym stole o wykorzystaniu blogów w szkole, a także o działalności nauczyciela w sieci:

– Gdy uczeń dowiaduje się, że jego nauczyciel istnieje w social mediach, to jest niesamowite i cieszy – powiedziała uczestniczka debaty, licealistka i blogerka Zuzanna Czajka.

Debatę moderował Grzegorz D. Stunża prowadzący blog www.edukatormedialny.pl. W rozmowie uczestniczyli także: Magdalena Buda, Oktawia Gorzeńska, Przemysław Staroń, Daniel Bagiński i Szymon Kaźmierczak.

debata_SMS_fot. Michał Skotarczak

Trzeciego dnia wydarzenia Rafał Baran – CEO w 4fun Media SA przedstawił transformację tradycyjnej telewizji w social TV. Gość STARTERA pokazał, jak poprzez specjalną aplikację widzowie jego stacji stają się prezenterami. A to wszystko jest efektem pragnienia „fejmu”, o którym marzą młodzi ludzie.

Słowo „fejm” nie raz pojawiło się również w prezentacji Joanny Froty KurkowskiejJaśminy Sołtysiak. Prelegentki, na co dzień zarządzające komunikacją na Snapchacie m.in. dla marki modowej Sinsay, przedstawiły nowe i warte uwagi przykłady działań oraz udowodniły, że udane akcje marketingowe na Snapchacie mogą zwiększyć sprzedać produktu.

Ostatni dzień Social Media Show, 18 marca, był wypełniony wydarzeniami. W trakcie Creative Morning – STARTEROWEGO cyklicznego śniadania biznesowego – Monika Czaplicka, znana ekspertka od kryzysów w sieci, opowiedziała m.in. o personal brandingu, czyli sposobie na wyróżnienie swojej firmy, a także zachęciła do poszukiwania pomysłów na biznes dających satysfakcję i wypełniających niszę:

­– Nie da się dobrze wykonywać swojej pracy, jeśli się nie wierzy w to, co się robi – tak Monika Czaplicka inspirowała gości, którzy wypełnili salę gdańskiego Inkubatora.

Monika Czaplicka_fot. Michał Skotarczak

W piątkowe popołudnie Monika Gorczyca z agencji Havas Content King przedstawiła przepis na „niestandardową akcję socialową” oparty na unikatowych treściach i pełnych emocji komunikatach. Na koniec dnia w STARTERZE odbyła się jubileuszowa edycja FuckUp Nights Trójmiasto. Już od roku przedsiębiorcy dzielą się w Trójmieście swoimi porażkami w biznesie. Prelegentami imprezy organizowanej przez Jarosława Łojewskiego z Kreatyw.Pro byli: Monika Czaplicka, Karolina Zmitrowicz, Monika PerendykTomasz Brzostowski.

– Po raz kolejny Social Media Show przyciągnęło niemal tysiąc osób do STARTERA. To pokazuje, jak bardzo potrzebne są otwarte spotkania z ekspertami w dziedzinie mediów społecznościowych. Kolejna edycja wydarzenia już za rok! Pewne jest, że w 2017 roku znów nie zabraknie czołowych polskich specjalistów w STARTERZE. A także licznych tematów i przykładów do omówienia, gdyż nowe media codziennie je nam dostarczają – mówi Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.