Tu spotykają się przyszli biznesmeni! Trwa rekrutacja do Gdańsk Business Week 2016

Dodano: Cze 07 2016 Autor: Personal PR

Czas ponownie przekazać przedsiębiorcze stery nastolatkom! Trwa rekrutacja do Gdańsk Business Week organizowanego przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Miasto Gdańsk i Washington Business Week. W dniach 17-22 lipca młodzi ludzie przeprowadzą symulacje biznesowe, stworzą produkty odpowiadające na realne potrzeby i zaprezentują je przed ekspertami oraz przedstawicielami firm, takich jak: Kemira czy Boeing. Osoby w wieku 15-19 lat do 15 czerwca mogą dołączyć do wydarzenia poprzez stronę: http://www.gdanskbusinessweek.pl.

GBW_uczestnicy

Ładowarka do telefonu na energię słoneczną czy lek, który zmniejsza wpływ alkoholu na człowieka – nie są to innowacyjne projekty startupów, tylko nastoletnich uczestników zeszłorocznej edycji Gdańsk Business Week. W lipcu odbędzie się już 6. edycja międzynarodowego wydarzenia, które skupia przedsiębiorczą młodzież z Gdańska i okolic.

Przez 6 intensywnych dni uczestnicy poznają podstawy biznes planu, stworzą strategię marketingową i przejdą 2-letnią drogę rozwoju firmy – zapowiada Agnieszka Cichocka, koordynatorka projektu z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Ponadto, młodzi ludzie stworzą własne produkty, które zaprezentują na tzw. „Trade Show”, czyli targu przedsiębiorstw. To tutaj w jednym miejscu znajdą się przedsiębiorcy z firm, takich jak: Invest GDA, Kemira, Neoteric czy AirHelp. Eksperci wcielą się w inwestorów i zainwestują w zespół, który zaprezentuje najbardziej przemyślany produkt oraz plan sprzedażowy. Młodzi ludzie będą musieli przykuć uwagę inwestorów i udowodnić, że to ich produkt jest najlepszy.

Wydarzenie zakończy finał, na którym zaprezentowane zostaną zwycięskie projekty i ich twórcy. Najaktywniejsi uczestnicy projektu mają szanse na wzięcie udział w stażach, m.in. w firmie AirHelp. Letni kurs biznesowy na przestrzeni lat stał się największym programem z zakresu edukacji przedsiębiorczej młodzieży w regionie, a chętnych na zajęcia nie brakuje.

­– Dwukrotnie brałam udział w Gdańsk Business Week. Nie znam drugiego takiego wydarzenia, które daje szansę na tak szybki rozwój kreatywnego i przedsiębiorczego myślenia, poznania świetnych ekspertów i rówieśników z całego świata – mówi studentka Joanna Lis.

Uczestnicy Gdańska Business Week mają szansę poznać przedstawicieli firm, którzy osiągnęli sukces i chcą dzielić się wiedzą z kolejnym pokoleniem przedsiębiorców. Wsparcie merytoryczne zapewniają firmy, takie jak: Kemira, Boeing, Ziaja, Speednet, Neoteric, GIWK czy Young Digital Planet.

6. edycja Gdańsk Business Week odbędzie się w dniach 17-22 lipca 2016 roku. Rekrutacja do projektu potrwa do 15 czerwca. Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 300 zł. Warsztaty prowadzone są w języku angielskim. Szczegóły na stronie: www.gdanskbusinessweek.pl. Do tej pory w gdańskich edycjach wydarzenia wzięło udział ok. 600 osób.

Szczegóły na stronie: www.gdanskbusinessweek.pl

baner_GBW